FAQ

Algemene vragen

Wat doet Bloom&Wonder?

Bloom&Wonder biedt all inclusive abonnement en verhuur service van kunstbloemen. Zodat je niet alleen steeds opnieuw verrast wordt en milieu bewuster bezig bent, maar ook nog eens goedkoper uit bent.

Waar bezorgt Bloom&Wonder?

Bezorging gratis binnen een straal van 15km van Sittard, buiten de straal zitten kosten aan verbonden, die later berekend worden.

Hoe is Bloom&Wonder bereikbaar?

Je kunt naar ons mailen.
Mailadres: info@bloomandwonder.nl

Wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op via de email of telefoon.

Ik heb een speciaal verzoek

Als je een speciaal verzoek hebt dat je niet kan terugvinden op de website omtrent kunstbloemen. Neem dan contact met ons op via de mail.

info@bloomandwonder.nl

Kun je als particulier bestellen?

Verhuur is ook voor particulieren. Onze abonnementen zijn voor alsnog alleen voor onze zakelijke klanten. Interesse? Laat het ons weten via de mail info@bloomandwonder.com. Zodra wij dit ook voor particulieren aanbieden ben je de eerste die het hoort!

Abonnement

Hoe werkt het Bloom&Wonder abonnement

Kies eerst voor welk abonnement(en) u wilt gaan. Bloom&Wonder Normaal of Groot abonnement. Nadat je hebt gekozen voeg je het toe in je mandje op de website. U betaalt de eerste maand via de website. Wij nemen contact met u op om de laatste dingen te bespreken en de bezorg datum af te spreken. Op de dag van bezorg gaat het abonnement in. De vervolgmaanden zal worden afgeschreven via automatische incasso.

Twijfel je welk abonnement bij u past?

Neem contact met ons op via het paarse envelopje rechts onder of via info@bloomandwonder.nl voor persoonlijk advies

Eigenaar van boeket & vaas

Bloom&Wonder blijft eigenaar van de boeketten incl. vaas. U zult de boeketten incl. vaas terug moeten inleveren zoals u het boeket ontvangen heeft.

Hoe vaak kan het boeket gewisseld worden?

Standaard wordt het boeket elke 3 of 6 maanden gewisseld. We contacteren u om een afspraak voor de wissel te maken.

Betaling

De eerste maand betaald u via de website. Het abonnement gaat van start zodra u het boeket incl. vaas ontvangen heeft. De vervolg maanden zal worden afgeschreven via incasso, totdat u opzegt.

Bezorging & Wissel

De bezorging van het boeket incl. vaas gebeurt altijd in overleg. Vooraf maken wij met u een afspraak. Deze wordt per mail bevestigd.

Wat als het niet bevalt?

Mocht het niet bevallen, dan zouden wij u willen vragen om met ons in contact te komen om te kijken voor een passende oplossing.

Is er een opzegtermijn?

U betaalt het abonnement per maand en kunt het dan ook elke maand opzeggen. Zeg het op via de mail. Wij maken een afspraak met u om het boeket incl. vaas te komen ophalen. Het abonnement stopt op de dag van het retour nemen.

Hoe zeg ik het abonnement op?

Zeg het abonnement op via de mail info@bloomandwonder.nl

Retour

Het boeket incl. vaas wordt retour genomen, zodra u heeft aangegeven het abonnement te willen opzeggen. Zal er een afspraak worden gemaakt om het boeket te komen ophalen. Dan stopt het abonnement.

Zijn de bloemen die ik krijg altijd nieuw?

Sommige bloemen zijn nieuw, andere bloemen die zijn terug gekomen worden schoongemaakt & gecontroleerd. Alleen de bloemen die er als nieuw uitzien worden opnieuw gebruikt in de boeketten en/of bloemstukken.

Verhuur

Hoe werkt de verhuur?

Verhuur is voor alsnog alleen op aanvraag. Geef ons aan wat u graag zou willen en wij zullen u een voorstel terug sturen.

Huurperiode

Verhuur periode spreken we afhankelijk van de aanvraag af

Kosten

De kosten zijn afhankelijk van de aanvraag. Nav uw aanvraag zullen wij een offerte sturen.

Betaling

Als u een afvraag heeft gedaan en na overleg de order is bevestigd vragen wij een aanbetaling. Zodra wij de aanbetalingen hebben ontvangen gaan we pas aan de slag.

Afzeggen/aanvraag veranderen

Bij het afzeggen of veranderen worden kosten in rekening gebracht.

Bezorging

In overleg bespreken we de bezorgd datum & locatie af.

Retour

De verhuur periode is vooraf afgesproken. Op de afgesproken dag worden het weer opgehaald.